DumpStats voor Dr. Klatergoud

183,997 +187634 -3637

Kudos

#185 (Top 0.0579%)

Kudos/dag 29.73
Kudos/reaguursel 31.92
Meeste kudos op 1 reaguursel 4121
Minste kudos op 1 reaguursel -155

5,764

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.93
Topreaguursels 46
Woorden per reaguursel 21.9
Reacties per reaguursel 0.32
Meeste reaguursels op 1 dag 39
Aantal x weggejorist 53
Geregistreerd op 08-09-2008
Eerste reactie op 18-07-2009

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-18 kudos 2026-06-26 22:05:21 op Opzij, opzij, opzij, MAAAK PLAATS!
Daarom gewoon overal trajectrontrole: iedereen die zich aan de maximumsnelheid vindt het fijn, het is intens kut voor iedereen die te hard wil rijden en dat boeit me geen ster. Je kan de jeuk krijgen als je te hard aan komt gebanjerd en dan op mij boos wordt dat ik niet te hard rijd.

3 kudos 2026-06-26 17:30:03 op Vroeger zwommen we gewoon in de stront as het heet was
Als je het in je hele leven vertikt om, ondanks herhaaldelijk verzoek, niet expliciet aan te geven dat je liever je organen in de grond stopt dan iemands leven er mee te redden. Jouw keuze. Maar dan moet je hier niet dit soort bullshit komen spuwen Schmutz

3 kudos 2026-06-26 16:34:23 op Tisjeboyjayyyyy verzint weer iets
Het lullige is dat als je hier een grijze professor onder had gezet met een college van een uur, dan had hij alles tot in de puntjes uit kunnen leggen. Maar wie kijkt daar naar. Dat is nou ook het venijn van die kut tiktokfilmpjes van 30 seconden waarin een dwaas meer vragen stelt dan 1000 wijzen kunnen beantwoorden

0 kudos 2026-06-26 16:26:45 op Slokkie?
Ik snap weer niet dat je zo'n ernstige misdaad met dit soort debiele acties vergelijkt

1 kudos 2026-06-26 16:18:48 op Amerikaan doet showtje
Een ezel stoot zich in het gemeen niet twee keer aan dezelfde steen

7 kudos 2026-06-26 13:37:59 op Hiep hiep hoera!
@Anus-Martius | 26-06-26 | 13:22: Is Dumpert niet gewoon jouw dagbesteding?

34 kudos 2026-06-26 12:43:17 op Geert heeft een plan
@Progue | 26-06-26 | 12:41: Je raadt het al, rellen

0 kudos 2026-06-23 09:56:15 op Perfectie
En mijn bijl.

12 kudos 2026-06-22 13:51:08 op Ja, maar nu zeg ik snel "mannen"
Gewoon bij de volgende moshpit roepen dat alles met een migratieachtergrond op moet rotten Sophie. Kan best als je het maar 1 keer doet begrijp ik. Of ben je dan trots op het land, als we dat afkeuren?

6 kudos 2026-06-17 14:20:38 op Sander Schimmelpipi vraagt zich af:
Als ik een paar ton kan verdienen door elke paar jaar hetzelfde liedje te zingen dan heb ik binnen een minuut een microfoon in mijn handen.

0 kudos 2026-06-15 20:13:41 op Tu-22M3 van de Russische luchtmacht crasht
@clitlikker | 15-06-26 | 19:49: Als jij een inbreker compleet total loss ramt dan krijg je van mij een bos bloemen. Als een inbreker jou compleet total loss beukt dan is opnieuw die inbreker de eikel.

-5 kudos 2026-06-15 17:04:47 op Wat klopt hier niet?
Hoe kan je dit nou zo aanleggen en niet even je baas aan zijn mouw trekken om te zeggen dat dit niet goed is?

-1 kudos 2026-06-15 11:37:19 op Bijna de 70 aantikken met je E-step
Het is tegenwoordig een stuk makkelijker om de begrenzing snel weer aan te zetten. De prop zet je niet snel weer terug in je uitlaat als de agent al voor je neus staat

28 kudos 2026-06-13 18:27:09 op Faalhaaskarma
In jouw geval even wat extra rijlessen nemen

-1 kudos 2026-06-13 15:17:23 op Slechtste streakert ooit
Als ze waren getraind door Jo Bonten dan had niemand het gewaagd het velt op te rennen

8 kudos 2026-06-12 19:27:22 op Bureau Dumpert zoekopdracht
Je zou ook lekker in het oranje kunnen gaan en mee doen met de feestende massa, maar nee. Het zal ook een keertje niet.

9 kudos 2026-06-11 16:29:56 op Jaaa geslaagd!
Ik kies voor de laatste optie

13 kudos 2026-06-11 15:55:10 op Hangjeugd in mijn portiek
Voor het eerst dat een POV video een keer echt POV is, klopt het weer niet

4 kudos 2026-06-11 10:29:50 op Knicksfan mept agent neer
Je wil het niet goedpraten en het eerste wat je doet is het goedpraten

38 kudos 2026-05-28 21:48:10 op D*cks out for Harambe
Ik lees het niet terug in de huisregels, maar mag het woord dick niet worden gebruikt? Dit is toch geen peuterspeelzaal?

6 kudos 2026-05-27 17:21:28 op Ruud Gullit bij Pauw & de Wit
Is goed, maar wees ook een vent. Reageer hier over 5 jaar nog een keer en zeg dan dat we communistisch zijn. We hebben echt het beste systeem ter wereld hier, iedereen mag meedenken en meepraten, en jij komt hier de boel verzieken met je fantasie.

-28 kudos 2026-05-27 17:06:50 op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
Jezus Christus, wat is de FvD toch een kutpartij geworden. Elke maand weer denk je dat ze niet lager kunnen zakken en dan komt dit voorbij.

1 kudos 2026-05-27 17:03:58 op Selectie Nederlands elftal bekend
Dit is niet mijn winkel vriend heb je echt uit de krochten van Dumpert moeten zoeken. Toch bedankt.

7 kudos 2026-05-27 15:26:11 op Zomeerhitklappersong van de zomer!
Ik wacht nog steeds op die gigantische zomerhit van Ben en Ruurd. Spotify kan rokende servers verwachten.

64 kudos 2026-05-27 15:24:52 op Man bijt agente en schopt agent bij aanhouding na incident op plein
HIj doet niks? Hij doet een hele boel! Die agenten hadden geen geweld hoeven gebruiken als hij inderdaad gewoon niks deed en mee zou werken. Al dat bierzuipende tuig mag je gewoon een knuppel in de nek leggen, wat krijg ik er een jeuk van